08.08.2009

Tankespinn....

Ikke miste spørsmålet
mens du leter etter svaret.
Ikke miste svaret
mens du prøver troen.
Ikke miste troen
når du finner igjen spørsmålet..
~ukjent~



Og det er jammen sant som det er sagt! Man kan sitte og undres over så mangt, men man glemmer da ofte hva tankene først spant rundt og hva problemet var. Og når en begynner å finne ut det, og begynner å finne løsningen,-
skjer det noe som gjør at en tenker som så at "joda, det går da dette..."
Etter en stund, oppdager man så den lille detaljen som gjør at du igjen sitter der og undres...

Og man er like langt!

Jeg tror jeg skal forsøke å bli flinkere til å sette foten ned når en tanke er tenkt jeg..
Det er jo lettere å få tilgivelse enn tillatelse sies det,
så da kan man kanskje angre etterpå, om det skulle vise seg at spørsmålet ble besvart feil på grunn av at man mistet litt troen og gangsynet underveis mot løsningen på spørsmålet som var utgangspunktet...
Datt du av lasset?

Jeg også... *sukk*

Husker ikke lenger hva jeg mente jeg skulle få frem med dette innlegget jeg....




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar