31.08.2010

Artig og fin helg!





Helga som var gikk så fort!!
Sikkert fordi jeg hadde det så fint!
Lørdag var jeg på Tretten på Diner`n på treff. US Trucker, MC og Am-Car...




Havnet i godt selskap med Wenche,prata med Johs og Stine, Marianne, Matja og Bibs, Roger og Flemming samt flere! Gikk også rett i armene på Kurt Raymond fra Sleipner MC, og Charlie som hang på slep... :) Stacie Collins spilte, og for ei som ikke liker countrymusikk, ble det en positiv greie..Dama dro i gang en Ac/Dc-låt, og gjorde det bra! Så langt, alt vel!
Så da ho var ferdigspilt, dro Roger, Flemming og jeg til byen, jeg parkerte bilen og vi dro på Paddys..God prat, og en ny runde med klemming fr Kurt Raymon..Ble invitert på Sleipner-fest neste helg, men vi får nu se...Har første studiehelga mi da, så vi får se..

Søndag.....
Ja, søndag ja..




Hva skal man si? Jeg fikk telefon fra Farmen lørdag, og dro dit på søndag... Vi la igjen mobiler hjemme, og stakk til skogs med sekk, kaffe og kos... Satt og pratet til skogen var svart rundt oss, og stien tilbake nesten umulig å se..Men i alle fall...
Etter litt att og fram er vi vel der at vi skal gi det en ny sjanse,
og se åssen det går!
Hvordan og alt slik som har gjort at vi er der vi er nå, kan være det samme..Men jeg må si jeg er lykkelig! Jeg vet jeg tar en sjanse med hjertet mitt, men jeg må bare gjøre det! Det er sååå verdt det om alt går bra!
At jeg kan sitte tilbake med ett hjerte lagt i grus, det er sjansen jeg er nødt til å ta, og prisen kan være drøy nok..Men jeg gjør det fordi jeg tross alt og på tross av alt, er så altfor glad i gutten til å IKKE gjøre dette og ta sjansen!
Kom hjem til meg selv i dag, og sitter her like blid som katta som fikk fløte!!

Så om begge bena knakk i forrige forsøk, så får vi kalle det ett prøvehopp...
Derfor tar jeg sats,
- igjen -
og tar sikte på å lande litt stødigere denne gangen!!

Jofia Design

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar