24.08.2010

Alt og ingenting...


Skriver vel mest for å bare skrive denne gangen,
så får en se hva som kommer ut av det hele til slutt..
Det er jo mulig det blir noe fornuftig!
Jeg er i ett helvetes humør for tiden,
og dagene går mest på gammel vane...
Har slikket mine sår,
og sydd sammen ett knust hjerte etter beste evne,
men merker det fremdeles er små sprekker som må tettes...
Prøver å se fremover på veien jeg skal gå uten å se meg tilbake,
siden jeg ikke skal dit mer.
Men enkelt er det ikke!
Det er små ting som gjør det,
en sang, en lukt, ett sted, en lyd...
Ting som gjør at jeg husker tilbake...
Tårer har jeg ikke flere av da,
men klumpen i halsen vokser og tetter til noen ganger.
Men det går fremover...
Vet i alle fall at "trøsteforhold" ikke hjelper,
men bare gjør ting verre... Lærte det nå!!
Nok om det!

Jeg må slutte å være så jævlig blåøyd, og ta alt for god fisk!
Alt jeg har å si om den saken!!
Ellers holder jeg på å ruste opp til skolestart da..
Skal ta siste delen på ped. grunnfag,
og ser frem til det!
Lett blir det ikke,
men jeg skal være glad når det er overstått!!
Bare jeg står på eksamen er jeg fornøyd!

Jobben...
Joda,
den er der den!!
Enn så lenge...



Har begynt å gå tur da, bare for å røre meg litt!
Som om jeg ikke går nok på jobben..
Men anywhooo...
Det er deilig!!
Går enten opp langs Mesna-elva, eller Mosodden/Strandpromenaden!
Alene,
eller så har Elin vært med
og Jørn Tore!
Stakkar Elin ble nesten sprengt!!

Hva skulle jeg gjort uten Jørn Tore??
Han er den beste!!
Uansett hva det er,
så vet jeg at han er der for meg -
på godt og vondt!
Han lar meg få stå under haka si og grine,
han trøster,
og om han ikke sier noe,
sier han det likevel!!
Han kan også si i fra at nok er nok,
og fortelle meg hva slags nek jeg er...
Han lar meg smake pisken
om det er på sin plass liksom...
Og det uten at jeg klorer ut øya på`n!

Jeg prøver å være der for han på samme måte,
men jeg føler selv at jeg ikke når han til knea en gang...
Han er så mye bedre enn meg til det her...
Men jeg tror han vet hvor jeg er...
Jeg er kjempeglad i`n,
og håper jeg aldri mister han!!
Sånn er det!!




Turmarsjene mine ja...
Hadde med fotoapparatet den ene gangen forresten,
og tok noen fine bilder.
Det er så mye fin natur rett utenfor stuedøra
bare en tar seg tid til å se...
Skulle ikke tro man bor midt i byen liksom,
når en ser hvilke perler som befinner seg her..
Avslutter med å legge inn noen glimt fra turen langs elva
som jeg deler med dere jeg..
Ha en fin uke, venner!
Det går mot helg!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar