12.04.2010

Tiden går...

...og jeg består!!
Dagene går på sitt vis, og ikke alt er like moro! Det skal sies! Men de går!
Og da skal ikke jeg klage..
Sliter med post som ikke hører meg til, men som kommer i kassa mi likevel.Men det er fordi noen ikke gidder å legge to pinner i kors, og skifte adresse... Så nå har jeg fått nok, og kommer til å levere alt på posten med beskjed om at vedkommende ikke bor her... Så får de gjøre hva fanden de vil med det de... Ikke mitt problem.. Det er dessverre ulovlig å kaste det, ellers skulle jeg gjort det..Mye lettere for min del!!

Har vært ute på byen en tur da..
Avtalte med en jeg gikk på ungdomsskolen sammen med at vi skulle ta en kaffe for en stund siden.
Så vi har sitti og skravla og prata om årene som har gått, og alt vi har gjort...Var kjempekoselig!! Skal prøve å bli flinkere til å holde kontakten, og avtalte at vi blandt anna skulle dra på fisking sammen en gang..Begge likte roen og stillheta det bringer med seg, samt smaken av evt fangst laget på bål...

Dagene ellers er nå fylt av savn etter småfolket mitt da... Venter på beskjed om at Sandra skal ta mandlene, for da skal mamma være med!! INGEN får skjære i ungen min uten at jeg er der!! Arild kunne ikke fatte hvorfor jeg skulle være med, men han vet det nå!! LOUD and CLEAR!!
Så mamma og Sandra skal ligge på hotell når den tid kommer!!

Ønsker dere alle en herlig vår! Nyt den, og alt den har å by på!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar