01.04.2010

Goddag...

...mitt navn er Hund, og og jeg er på ett hemmelig oppdrag.....EKORN!!!!


Noen tror kanskje jeg omsider har kryssa grensa og blitt helt gal, men neida!!
Vi har bare sett filmen "Se opp!", og jeg skratter av de gærne bikkjene i den filmen...Tegnefilm, og egentlig superteit, men jeg liker det!!
Og etter de siste dagers "offentlige" skittentøysvask, trenger jeg å le....

Det har ikke vært bare moro, og folk jeg nesten ikke har snakket med før har gitt meg støtte og oppmuntrende ord. Jeg orker nå ikke legge mer i mellom når noen spør, og jeg har fått vite at mange kunne sagt meg mye på forhånd.. For sent nå, uansett..Får ikke snytt meg, for nesa er borte.
Well well, det som ikke tar livet av en, styrker karakteren sies det! Og jeg puster da enda. Så da har jeg vel blitt sterkere da?!

Min egen skyld sier sikkert mange også, og jeg skal ta min del,- ja!! Forholdet var noe jeg kastet meg inn i, alt for fort og kanskje ganske sikkert uten å tenke..Vi flyttet sammen uten å tenke i det hele tatt, og jeg får nå skylda for å ha lurt han derfra og hit... Jaaaaa, han skrek og hyla da jeg dro han inn i bilen og jeg truet han jo skikkelig med å pakke og komme hit!
Vi skulle ikke gjort det, jeg ser det nå. Men jeg vil ikke kalle det å lure han likevel! Begge er voksne, og hadde han ikke villet satse og prøve, hadde han vel sikkert sagt nei..
Meningen var at dette skulle være noe som skulle funke, men når det da ikke gjør det, og jeg kveles i en suppe jeg ikke lenger vil være en del av... Burde ikke han innsett det også?
Det var ikke bare meg det heller, men ett par telefoner jeg fikk etter en stund,- gjorde at jeg ble helt sikker. Jeg ville ikke være med på dette! Har ikke bare meg selv og tenke på, men også 3 små som ikke skal være med på slikt!! Trenger ikke si mer om hva dette gjelder, for det har vel ingen noe med..Så...

Ja, jeg kastet han ut...Hverken mer eller mindre!Etter instendig mas om at jeg ikke ville mer, eller ha han hos meg, måtte jeg faktisk fysisk ta fra han nøklene mine og gi han to valg...Enten dro han frivillig eller jeg fikk han fjernet..
Ikke pent, sikkert, -
men jeg ville ikke ha han der!!Men han pakket og dro, så jeg har ikke dårlig samvittighet..Det funket!!

Den siste tiden har jeg hatt to gode venner spesiellt som har vært med og holde meg "oppe" om en kan si det slik... Den ene er Stine mi si, som på en måte er meg, bare litt mer en "speilvendt" utgave...Jeg vil påstå jeg er rolig, som ho ikke er det... Men ho er min beste venninne, og vi kan snakke om alt! Og da mener jeg ALT!! <3
Den andre er Jørn Tore... Jepp, vi er x`er, men vi har beholdt ett fantastisk vennskap som jeg ikke vil være foruten!! Han er min klagevegg, og han har baller nok til å feste meg mot veggen og gi beskjed når det er ett eller annet.. Enten det er ros eller ris, jeg får det!! Han er nesten den eneste i verden som får se meg gråte også,
og det uten at jeg blir rasende på han av den grunn!! <3

Ungene er her nå, og skal være her til søndag! Og det er så deilig!! Vi har vært på akebakketur med Stine, ungene og Jørn Tore, vi har sett filmer, spikket og gått turer i snøslapset... I morgen, fredag, skal vi til Mimmi og spise middag hos dem! Og lørdag er det Jakten på påske-egg som står på plakaten...

Når de har dratt tilbake til Arild, skal jeg fortsette jobben for å bli meg igjen..Jeg er jo meg nå også, men jeg skal virkelig bli MEG!! Skal klare det, for jeg får god hjelp av venner til å være meg selv, og faktisk hjelp fra ikke fullt så gode venner,- som viser meg hvordan jeg IKKE skal være.....
Det er kanskje disse som hjelper mest???
Hvem vet!

Ønsker "leserne mine" fortsatt god påske!!

Drageklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar