18.06.2009

Ett livstegn...

I morgen skal jeg hente ungene og ha dem til søndag. Det skal bli så godt!! Jeg savner dem så mammahjertet mitt nesten revner.. <3
Ellers er det bare allers...
Har ferie fra den ene jobben, men jobber fra 7-11 på den andre i to uker nå.. Så er det 3 uker på ST, før jeg skal ha ungene i 2 uker! O`Jubel!! Gjett om vi skal kose oss..

Det går nå fremover ellers også! JT og jeg er i lag, og jeg storkoser meg! Han får meg til å slappe av, og jeg kan være meg selv så til de grader uten å være redd for at han enten skal se rart på meg, eller rakke ned på meg! Ungene har falt for han også, og de går godt overens, -selv om han ikke akkurat er vant med unger! Men han lærer, og er alt flink!! =)

OK har jeg snakket litt med siden sist! Han er sint, såret og skuffet enda, og har perioder der han forteller meg hva jeg er i ganske klar tekst! Jeg blir også såret, men må prøve å ikke la det gå inn på meg.. Han tror jo blandt annet at jeg bare har lekt meg med han, og brukt han for å ha ett sted å bo etter separasjonen.. Kunne jo ikke tatt mer feil, stakkar!!
Jeg var virkelig glad i han, noe så vanvittig!! Har vel alltid betydd noe ekstra for meg han der...Men lite å gjøre med slik stå vart nå... Jeg må tenke på de små menneskene mine, og de kommer foran alt og alle. Samt at det ikke er så dumt å tenke litt på seg selv også oppi alt....*sukk*

Men jeg må nok si det;
Det er sårt!!
Og jeg er glad i han enda! Selv om han har tutet meg full med stygge ord og kallenavn..
Kan ikke noe for det..Det er bare slik det er!!

Anywhoo - vi har blitt enige om at vi skal være venner i alle fall. For vi klarer ikke tanken noen av oss på at vi skal miste hverandre helt!! Og venner - det skal vi klare!!
Men vi kommer aldri til å prøve å få noe sammen - ikke ever igjen!!


Kanskje i ett annet liv......


Men nå skal jeg fokusere på ungene mine som betyr mest i hele verden for meg!
Og JT, slik at vi får det bra og kan bygge videre på dette om det er det som er meninga!
Time will show!!


Han er i alle fall oljen på det opprørte havet for min del nå... Håper det fortsetter slik!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar