24.06.2009

Så var det ukedager igjen...



Og jeg har sendt ungene hjem til pappa`n!

Han ble en smule sur, for R fikk hull i øret mens han var her... Ikke bra! Det var visst homsete det..Poden ser opp på faren og sier "Neida, pappa. Det er hvis den sitter i andre øret det!"
hvorpå pappa blir sønnen svar skyldig,- med renter... *knegg*

Ellers da..Skal vi se.
Helga var knallkoselig! Ungene var kjempereale, vi har tegnet med kritt, hoppet tau og strikk, spilt badminton og bare kost oss.. Lørdag var vi nede i gågata på Lillehammerdagene..Spenning! Gikk til Søndre Park og spiste is og vi voksne tok en kaffe.

Noe annet jeg kan nevne da tro?
Starter opp igjen på kafè`en i morgen da.. Tre uker med et sant helvete antar jeg i disse ferietider..Men det må gå det og... Skal jobbe i både servering/kasse og som kokk, så jeg vet ikke jeg...Mulig det hadde vært på sin plass med en advarsel?? =)

De gamle.. Han har vært på kontroll igjen for å sjekke nyrene..I følge dem nå da, så gikk det sååå bra!! BULL!!!
De planla å dra nordover en tur i morgen, men i dag kom det bra til gammer`n om at han skal inn og sjekke noe beingreier visst..Så kanskje det ikke var så bra alikevel da, ettersom de må leite etter årsak/sykdom..
En vet jo faen sprette meg ikke hvor en skal snu seg, for de sier jo ikke en dritt!! Skal de legge seg ned å daue, synes jeg jaggu de kan si det til oss jeg, slik at vi får tid til å forberede oss.. Gamla mente vi ikke hadde noe med det, men der er jeg ikke enig!! Det er seff ingen ønskesistuasjon de er havnet i, men sjokket blir ikke mindre den dagen sikringa går og det er over! Men de ser det vel ikke slik!!

Huff, jeg blir så irritert på dem og da vettu...Kan bare tenke meg åssen moder`n har det som går og vasser i det til daglig!!

Men, men..Gamle folk har vilje av stål,- så vi får bare gå her og lure....*gaah*




Bildet; Ung sorg - Inger Landsem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar