27.06.2011

Drit og dra!!

LITT gretten kan du si,
for jeg, mi klønehøne, har mista mobilen min på Næra. (Ett vann her jeg bor.)
Snekker`n og jeg var på villcamp og brukte gummibåt for å komme til og fra, og underveis har mobilefaen plumpa ut i det store våte...
*ARGH*
Faen altså!
Chess sender nytt sim-kort, og snekker`n har ekstra mobil, men likevel da...*river håret ut i store dotter*
Det var så mange bilder, sanger og ikke minst nummere på den gamle, gode...*cry*

Jaja,-
det nytter ikke å gråte over spilt melk når en har gått over bekken etter vann!
*tørker snørr på genser`n*

Rådyra er gode, så det får bli som det blir...
Uansett,-
turen var herlig da!!

Ikke rart heller, med så nydelig selskap i flott natur!


Den vakreste jeg vet!!


Kveldsstemning over Næra.


En nydelig dag for dorging og krølling av tærne!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar