26.10.2010

Digiscrapper litt igjen...

Og jammen sitter det i fingrene enda...
Lenge siden jeg holdt på med dette,
både fordi jeg var lei,
pluss at maskina kranglet når jeg holdt på for lenge...
Men nå altså,-
nå har jeg prøvd meg litt igjen!
Hjelper litt på at jeg har "nye motiver" også da, 
selv om jeg dog aldri blir lei av å scrappe mine egne unger.
Men denne gangen har jeg fått lov å bruke to bilder av døtrene til snekker`n!
De er verdens søteste små vesener, 
og jeg trives så godt sammen med dem..




De er like vakre inni som utenpå, begge to! Akkurat som faren sin.
Det betyr mye at de også går så fint sammen med mine egne tre.
Hadde nok slitt litt ellers,
for ungene kommer foran alt. Og det gjelder oss begge!



Vakringene... :)
Glad i og for dere, jenter!!

En annen gledelig nyhet er at en av mine beste venninner skal ha baby!!!
Og jeg får være "tante" til den vesle smulen!! JEIJ!!
Jeg legger inn den første "skrytescrap`en" laget av mamma`n selv; Trine Lill

Gratulerer så mye til deg og Tauno, 
og jeg er så lykkelig på deres vegne! Nå er det ikke verdt å prøve å nekte;
Nå MÅ dere bare ta dere en tur nå...
Og jeg skal gjøre mitt for at Smulen skal bli like bortskjemt som mine egne.
Trine Lill var jo barnehagetante til mine, 
og skjemte de nok litt bort,-
så nå er det min tur å gjøre gjengjeld!!
Gleder meg stort!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar