03.06.2010

Lykke..


Det er hva jeg går og kjenner på...

Ett blikk du ikke tror jeg får med meg,
men som jeg kjenner fra øverst på hodet til helt ut i tærne.
Ett smil når mitt blikk møter ditt.
Latteren som bølger mellom oss som bølger over fjæresteiner.
Stillheten som ligger som et mykt og vart tepper over oss begge.
En klem, et kyss eller ett varsomt strøk over kinnet når vi passerer hverandre i døra.

Du er så flink til å spørre om det er noe jeg trenger eller vil ha,
og jeg gjør mitt beste for å være like oppmerksom mot deg.
Det er deilig å lage leven med deg,
og like deilig og bare være stille sammen.
Det er ikke alltid det som blir sagt mellom oss som gjør at jeg fylles av en vanvittig glede over å være din,
men like gjerne de usagte ord, de små handlinger og småting du antagelig ikke engang tenker over...
Du er oljen på det opprørte havet jeg til tider har inni meg.
Du ser meg, leser meg og forstår.
Og elsker meg likevel!

Det er helheten ved deg, og alt som er deg
som gjør at det er så lett å være sammen med deg!

Helheten og gleden du lar meg få dele med deg,
det er dette som gjør at
jeg elsker deg!!








2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett