31.05.2010

Så var Eurovisjonen over for i år!

Jeg har ikke sett Melodi Grand Prix, men jeg hadde ett halvt øre på programmet... Mye elendighet, og rett og slett fryktelig! Noen av melodiene var grelle å høre, mens andre var meg totalt likegyldige..Noe den norske dessverre var... Stussligstuggu`n!! Ikke mye til patriot på det området jeg i alle fall..
Yeye..
De tre beste sangene var disse jeg har lagt inn under her, i alle fall etter min smak...Så får Tyskland som tross alt vant, bare ha lykke til! Det var sikkert fortjent.. I alle fall om en skal tro alle som forstår seg på det... ;)

Likevel, Madcon hadde det frakkeste pauseinnslaget etter Riverdance..Likte sangen og hele opplegget kan du si.. Festlig!! Men det får du søke opp på Youtube selv... Madcon med melodien "Glow".. Kos deg!!

Tyrkia;


Romania;


Danmark;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar