10.02.2011

Livstegn!

Pip pip, her er jeg! sa Smørbukk....

Og det samme sier jeg! Er slappesen til å skrive her, men jeg jobber fullt i barnehagen om dagen, og er faktisk sliten på kveldene..

Men jeg har det som plommen, og dagene er deilige!
Har vært på gapahukovernatningstur, og storkoste meg! (Oss!!)
Litt kaldt ble det rundt halv tre om natta, men det var bare å krabbe ut av soveposen det, og kaste på ei halv furu på bålet så kom varmen fort igjen!
Den vakre soloppgangen, både hva farger og stemning angår...

På hjemturen fikk man faktisk se tegn til vilt også; En tiur sto så stram og flott attmed noen trelegger og brisket seg...Men han var alene, så han var ikke så tøff i trynet heller - og tok raskt til vingene.. Selvsagt før man hadde fått bakset frem fotoapparatet... Jaja.. Kommer kanskje flere sjanser, for dette er ikke siste gangen vi stikker til skogs...
Herrlig!!!

Bildene har lagt seg i bakvendt rekkefølge her da, så vi starter fotosessionen med soloppgangen og avslutter med solnedgangen...Hehehe... Ye ye...
Og det tørre treet -
det er ikke der lenger.. For det har jeg brent opp....






1 kommentar:

  1. Heisann!:)Endelig kom det oppdateringer her i hulen din :))) Kjempe fine bilder !!!

    SvarSlett