13.12.2010

Slår stiften og det som er!!

Hvorfor?
Fordi jeg er så knakende god!!
Har fått tilbakemelding på oppgaven jeg skrev under banning og sverting, eder og galle!!
Hadde vært mer enn nok å få ståkarakter,
og jeg hadde smilt fra øre til øre!
Nå går gliset nesten rundt hadde det ikke vært for de forannevnte ører,
for jeg fikk jaggu en C!!

Skal overhodet ikke henge med geipen eller noe som helst!
Er dritfornøyd,
og klapper meg selv fornøyd på hodet og sier "flink pike".

Dere får nyte god-orda nå, for jeg er snart i gang med neste bolk!
Himmel og helvete har små grenser her,
så nå er alt såre vel.
Neste gang jeg snakker om oppgaveskriving og høgskolestudier
kan det være sjølveste Åsgårdsreia som fører ordet! Med både lyn og torden i røsten...
Men det er nå meg..

Ta meg som jeg er, for jeg klarer ikke være noen annen...

Skal nå tufle inn på kjøkkenet, og dukke ned i en skuff... Kaffen er ferdig,
og jeg skal drive selvbelønning på høyt plan i form av kaffe, sjokolade, tente lys, fyr i ovnen, nyvaska hus og hemmat og bena, - bena pent lagt på sofa-ermlenet!!

Ha en fin 13 desember!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar