12.11.2010

Dansefolket mitt...

...skal i ilden i morgen,
og jeg har fått alliert meg med en gammel nabo som også skal dit!!
Han tar bilder og legger ut, eller sender til meg -
slik at jeg også får en kikk!!
Mammahjertet har det så bra, og jeg kjenner jeg blir stolt allerede nå...

Jobbet på kafè`n i dag, og kjente at jeg ikke hadde savnet annet enn de jeg jobber sammen med... Jobben ellers - nei,jeg KAN faktisk stå over..Men det skal vel gå bra frem til 23. desember og siste dagen..
Som sagt; Jeg kommer ikke til å savne stedet,- men kollegaene mine... *sukk*

Skal være meg en sann glede å kunne jobbe bare på dagtid og ikke helg for å si det slik... Kan liksom være mer "familie" hjemme da, selv om det er bare snekker`n og meg... Og skikkelig familiefølelse, det får vi når ungene våre er hos oss..Enten det er de to hans, eller mine tre.. Og de gangene alle fem er hos oss - o`lykke!! :D

Må nevne; Har klipt meg for en femmer... Altså, - det kostet 350,- kroner da, men det var ikke mange millimeterne jeg fikk klippet vekk... Derfor jeg sier jeg har klipt meg for en femmer..
Så har jeg nye briller..
Litt typete, og briller jeg ikke hadde kommet til å plukke ut selv. Men han på butikken var stri på at disse skulle jeg ha, så ok..
Og når jeg ble vant med de, så var de da faktisk ikke så verst!!
Stilige rett og slett...
Ellers er nå alt som før...
Går og tenker på tattis nr.2 da, til stadighet..Og den kommer nok den også..
Men hvor og hva....
Time will show!!

Jaja, ett lite hverdagsglimt fra dragens hule igjen..
Håper dere følger med, og koser dere.
For det skal Gudene vite at jeg gjør!!

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett